srijeda, 27. prosinca 2017.

Pukao mi je vodenjak u 29.tjednu i rodila sam u terminu

PUKAO MI JE VODENJAK U 29.TJEDNU TRUDNOĆE (7. MJESECU).
UKOLIKO STE TRUDNI I OSJETILI STE NENADANO ISTJECANJE TEKUĆINE (MAKAR I PAR KAPI) I NISTE SIGURNI JESTE LI SE UPIŠKILI, HITNO SE JAVITE U BOLNICU!


U Petrovoj bolnici (KBC Zagreb) ležala sam na odjelu PT1 (poremećaji trudnoće 1) i trudnoću mi je vodila prof.dr.sc. Marina Ivanišević. Ne zna se zašto je došlo do pucanja vodenjaka; infekcije nije bilo, nisam bila otvorena niti je bilo trudova.

RODILA SAM U TERMINU! U 39.TJEDNU RAĐENA JE INDUKCIJA PORODA I RODILA SAM ZDRAVU DJEVOJČICU.




Cijelu priču pogledaj ovdje:
VIDEO


AKO SI TRUDNA, OVE WEB STRANICE TI MOGU KORISTITI:
Tečajevi za trudnice u gradu Zagrebu:

Trudnoća po tjednima:

Prijevremeno prsnuće plodovih ovoja:

Rodina web stranica:

Pomoć/edukacija o dojenju - Rodina sos grupa za dojenje
(riješite probleme koje imate s dojenjem - postavite pitanje savjetnicama za dojenje):

Depresija u trudnoći:

Preporuka knjige: "Što očekivati u trudnoći":

Poliklinika Podobnik (RANI PROBIR):

Utjecaj pušenja u trudnoći:

Informacije o Petrovoj bolnici:



Pogledaj moj prethodni video o trudnoći da saznaš kroz što sam sve prolazila svih 9 mjeseci (fizički i psihički). Pričam o anksioznosti i depresiji u trudnoći.



1 komentar:

Hvala ti na komentaru! :)