petak, 14. srpnja 2017.

Život zauvijek promijenjen


Ponovno sam izbivala duže vrijeme i nisam s vama dijelila svoje misli pa tako ni ono što mi se dešava u životu. Nisam bila spremna do sada, ne s obzirom na ogromnu promjenu koja se dešava. Vrlo pozitivnu, ali i vrlo stresnu.

Odabrala sam sama. Uvijek odabirem teže. Mislim da je to zato što težim veličanstvenom uspjehu u svim poljima svog života. Ne znam koliko je logično stavljati pred sebe sve veće i veće zadatke kad teško obavljam male, ali nekako imam osjećaj da tako mora biti. To je moja logika.

Za mene kao da život nakratko stane kad se preda mnom stvori nešto novo. Kao da se bojim pokazati svijetu drugačija i promijenjena. I znam da se ne čini hrabro. Ali u jednu ruku jest.
Svaki puta se povučem i stojim dulje vrijeme na mjestu dok ne odlučim kako najbezbolnije dalje. Najbezbolnije po sebe i ljude do kojih mi je stalo. Što nikada nije jednostavno.

Zanimljiva sam vam ja biljka. Ličim na kaktus, a u stvari mimoza. Ali zaključak je uvijek isti. Ne volim i ne želim nikome nanositi bol. Toliko ne želim razočarati, a imam ogroman osjećaj da to konstantno radim. Nadam se da je to samo nešto što moram nadvladati tu i sada, teret kojeg moram hitno ostaviti iza sebe. Vrijeme je da razbijem povećalo koje držim sama sebi nad glavom.

Bože, daj mi snage. Zagrli moje strahove. Predajem se u tvoje ruke smireno. Daj mi snage i čist pogled u dane kada bojim nebo sivom bojom. Znam da su potrebni i prihvaćam ih.
Znam da stvaram nešto divno i čisto, od tebe je i poteklo. Daj mi snage da prigrlim novu sebe.
Daj da ovo novo biće njegujem svom ljubavlju koju si utkao u mene.








23 komentara:

  1. Čestitam Sara, od srca! Lijepši post nas nije mogao dočekati..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, prvo velike čestitke :) Nisam upoznata s tim kako i zašto ali pusti ljude k sebi, okruži se pozitivnim ljudima i daj im malo sebe, zbog sebe ali i malenog bića koje će uskoro (ako već i nije) biti tvoj svijet. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne vijesti Sara! Čestitam ti od sveg srca <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam Sara - iskreno! I vjeruj, ti nikako ne možeš biti razočarenje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Sara, pratim te vec jako dugo, uvijek si mi bila jako draga. Vidi se da si jako dobra osoba!
    Cestitam ti na ovako velikoj stvari!
    Zelim ti jako puno srece u svim poljima tvoga zivota. Zelim ti da tvoje dijete bude zivo i zdravo, a ti da budes presretna sa svojim muskarcem!
    ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitam ti od ❤ ,to maleno bice sto nosis u sebi vjeruj mi je najvece blago na svijetu. Uzivaj u svakom trenutku i biljezi jer vjeruj mi brzo rastu i odlaze. Svu srecu ti zelim..prije 6 godina sam rodila i vjeruj mi ne kajem se nimalo..bila sam mlada od tebe kad sam trudna ostala..tisucu misli ali na kraju ipak je dosla na svijet ziva i zdrava...pusaa velika..sretno

    OdgovoriIzbriši
  7. wow! :D Čestitam ti draga, bome pozitivan šok evo! ^^ <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam ti od srca! Zelim vam oboma puno zdravlja, a sve ostalo ce doci na svoje mjesto, samo hrabro. Neka vas dragi Bog cuva <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Sara, jako dugo čitam tvoje postove i u ovom vremenu kada nisi pisala stvarno si falila. Jako ljepo napisan post. Zaista sam uživala čitajući. Čestitam ti od srca.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajmee... stiže bebicaa *-* Čestitam najviše od srcaa i sretno♥♥
    This is my life♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Sara, zapamti, ovo što ti se dogodilo najveće je i neprocjenjivo bogatsvo!!!
    Želim ti dobru trudnoću i lak porod! Kisić

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno napisano..Cestitam i zelim lijepu, skolsku trudnocu! 😊 Jedva cekam citati baby postove, recenzije i sl.. 🤗 I ja sam prije dva i pol mjeseca postala mama i mogu ti rec da je to ljuuubav najveca ikad!! 💕💙💕 Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Congratz!
    Hello, nice blog!
    I follow you now, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  14. Cestitke. Zapratite me:https://dreeaammworld.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Congrats!

    https://shiningstar333.blogspot.hr/

    Please check out my new blog and feel free to answer the survey! :)

    Thank you <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Ajme Saro! Predivan post, definitivno imaš potporu svih nas i neizmjerno mi je drago zbog tebe! Jedva čekam baby postove!!! 💕💕💕

    OdgovoriIzbriši
  17. Cestitam od srca mada kasnim, jako mi je drago radi tebe💕

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasan post! Svaka cast. Pratim te vec neko vrijeme na youtubeu i instagramu i mogu rec da si bas prava mlada mama. Zivot ti je promjenjen za 360° ali kad vidis koliko je divno to malo bice sve ti bude jasno da sve ima svoju svrhu i svoj smisao. Budi pozdravljena :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)