nedjelja, 20. studenoga 2016.

Kako miriši ThePSara - moja mirisna kolekcija i favoriti

Pitala sam vas u prošlom videu želite li vidjeti moju parfemsku kolekciju i favorite i mnogi ste odgovorili da vas to zanima. Danas zato uživajte i saznajte kako to mirišem i što volim, a možda pronađete i ideju za nečiji poklon ili sami sebe počastite. Pišite mi ukoliko ste probali neki od ovih parfema i recite mi koji su vaši mirisni favoriti. Puno pusa od vaše ThePSare!























Popis parfema s točnim nazivima:
Givency ange ou demon
Yves Rocher So elixir bois sensuel
Avon Life*
Avon Far away
Avon Little black dress
Yves Saint Laurent black opium*
Avon Tomorrow Always Forever
Calvin Klein Euforia
Paco Rabanne Lady Million
Lancome La Vie Est belle
Avon Dreams*
Zara applejuice
Eminy parfemi 
(D&G Light blue 144, YSL Black opium 138, PR Lady Million 191)
FM parfemi Chanel Coco Madamoiselle
Yves Rocher orange blossom, lavender, petitgrain, *
Yves Rocher quelques notes d'amour*
Yves Rocher Rose oud*


VIDEO:

Kako izgleda vaša kolekcija?
Koji su vaši favoriti?
Imate li prijedlog za moj novi parfem?

*proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, na zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala ti na komentaru! :)