nedjelja, 6. prosinca 2015.

Maybelline mat kolekcija: dojmovi i isprobavanje

Drage moje,
prošli tjedan stigla mi je na kućnu adresu nova mat kolekcija od Maybelline-a. Znate da sam ogroman fan mat finiša u kozmetici tako da je ova kolekcija još više po mom guštu, posebno s obzirom da se radi o ruževima i kremastim sjenilima. Ne može biti loše. Kad se tu nađe i još jedna Lash sensational maskara, sreća je još i veća. A kako izgledaju swatchevi te koji su točni nazivi proizvoda, saznajte u nastavku...


VIDEO:


Popis proizvoda:
Colorsensational mat ruž (970 daring ruby)
Colorsensational mat ruž (965 siren in scarlett)
Colorsensational mat ruž (940 rose rush)
Color tattoo 24H creamy mattes (creme de rose 91)
Color tattoo 24H creamy mattes (creme de nude 93)
Color tattoo 24H creamy mattes (creamy beige 98)
Color tattoo 24H creamy mattes (vintage plum 97)
Lash sensational multiplying mascara (extra black)

Cijene proizvoda:
Colorsensational ruževi: 68,90 kn
Color tattoo 24H sjenila: 41,90 kn
Lash sensational maskara: 78,90 kn




































 Kako vam se svidjela kolekcija?
Imate li koji favorit među poizvodima?
Kako vam se svidio video?

*proizvodi iz ovog posta dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu

4 komentara:

  1. Maskare sam obje probala i mogu reći da sam izuzetno zadovoljna njima! Sijenila mi se čine zanimljiva i svakako ih namjeravam isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jedan tutorial za ovaj predivan look bi bio savrsen :3

    OdgovoriIzbriši
  3. Najviše mi se sviđaju ruževi obožavam ih!!! :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)