četvrtak, 8. siječnja 2015.

Max Factor Facefinity 3in1 foundation

Već nekoliko mjeseci koristim Facefinity puder i moram priznati da sam imala samo pozitivne dojmove. Nije zauzeo mjesto mog svakodnevnog pudera, no svakako je prva stvar za kojom posežem kad trebam dugotrajnu i izdržljivu šminku. Zanima vas hoće li odgovarati i vama? Nastavite čitati i saznajte. 

Puder je lagane teksture, dosta tekuć (no ne previše) te se suši u polumat finiš koji naginje prema mat. Kada se osuši, ostaje na licu do skidanja i ne transferira se na odjeću što je recimo slučaj s Vichy dermablendom (koji se prenosi pred kraj dana ako se prethodno ne "zaključa" puderom u prahu). 

Iako je tekstura lagana, prekrivanje je dosta dobro. Na skali od 1-10, ocjena prekrivanja bi bila 7, što je nadogradivo i ne izgleda umjetno kada se dodaje još koji sloj, no osobno to nisam imala potrebe raditi. Ono što je meni vrlo važno, ugodan je na koži i moći ću bez problema micati mimičnim mišićima bez da osjećam zatezanje ili imam neki dehidrirajući osjećaj. Zato obično izbjegavam pudere koji matiraju jer je takav osjećaj prisutan s njima. Osjećaj na koži je kao da ste najprije nanijeli bazu za lice.




Jako se lijepo razmazuje i dosta traje bez da se javlja masnoća. Traje duže na licu od klasičnih laganih pudera kakve preferiram na dnevnoj bazi (npr. Bourjois Healthy mix serum), ali moram priznati da ipak je nešto teži od njih. Ipak, ne leži na površini kože jer ga na kraju dana mogu bez problema skinuti sa 2-3 blazinice natopljene micelarnom otopinom. Ne volim kad mi treba puno vremena i dodatnih proizvoda da se puder skine na kraju dana.

Meni nije naglašavao (ili zatezao) suhe dijelove, iako (u teoriji) nisam sigurna kako bi legao na suhu ili dehidriranu kožu te bi li bio ugodan, odnosno lagan. Ipak, imam dojam da moje kolegice sa suhom kožom imaju uglavnom pozitivne dojmove o ovom puderu. 


(Usporedba nijansi u liniji - nedostaje bronze 80)

Dolazi u nekoliko nijansi koje su, više manje, neutralnog podtona (ne prežute) te mislim da imaju odličan izbor svijetlih nijansi, što me vrlo ugodno iznenadilo. Ipak, ukoliko ste izrazito tamne puti, nisam sigurna da će ova linija biti za vas. Najtamniji puder u ponudi je u nijansi Bronze 80, ali nije bilo testera pa vam ga nisam mogla poslikati. Ostale nijanse su vrlo svijetle i mislim da će svakako odgovarati onima koji muku muče s pretamnim puderima. Također, nijansa se nimalo ne mijenja na licu, odnosno neće oksidirati i potamniti na licu nakon nekoliko minuta, što je primjerice slučaj s L'oreal puderima (barem u kombinaciji s mojom kožom).

NIJANSE
Moja nijansa je beige 55.
Nijanse u našim drogerijama:
1. nude 47
2. beige 55
3. golden 75
4. soft honey 77
5. bronze 80


Ambalaža je staklena s elegantnim poklopcem i izgleda vrlo privlačno, no svakako bih voljela da je od drugačijeg materijala što bi olakšavalo moju kozmetičku torbicu. No to je osobna preferencija koja me generalno ne bi odgovorila od kupnje ako je proizvod dobar, a ovaj je. 

Sastojci su provjereni preko stranice cosdna. Klikni OVDJE za popis i analizu. Ja nisam imala nikakve reakcije niti sam dobila prištiće. 

*cijena je 99 kn za 30 ml

Napomena
Moja koža je...
*mješovita (pred kraj dana ću se zamastiti na području čela, no obrazi su mi suhi)
*relativno nahranjena (nije dehidrirana, ali mogla bi biti njegovanija)
*neutralnog podtona (ne odgovaraju mi pretjerano žuti puderi)
*s minimalno prištića

*  *  *

Svidjeti će vam se ako…
*želite malo jače prekrivanje
*trebate nešto što traje dugo na koži (kod mene 10+ sati)
*želite dobro držanje masnih dijelova kože pod kontrolom (no ne preko 8 sati za prave masnokošce)
*ste jako svijetle puti i imate probleme s pronalaženjem dovoljno svijetle nijanse
*su vam puderi koje inače kupite previše žuti ili narančasti
*preferirate staklenu ambalažu
*vam se obično dešava da vam se puderi prenose na odjeću i to želite izbjeći

Neće vam se svidjeti ako…
*ne želite/ne možete izdvojiti 100 kn za puder
*preferirate jako lagane pudere (onda pogledajte Healthy mix Serum od Bourjoisa)
 *ste žutog podtona (ne neutralni ili rozog podtona)


Jeste li isprobale ovaj puder?
Mišljenja?

Broj komentara: 13:

  1. Meni je ovaj puder savršeeeen! Generalno, volim MF pudere a poslednje otkriće mi je Skin Luminizer. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam max factor primer i odusevljena sam.I verovatno cu probati i ovo cudo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična recenzija, svaka čast na slikama, gušt je čitati ovakve recenzije :-) Puder mi se čini odličan, samo me malo strah talca u sastavu jer imam problematičnu kožu :-/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nestao mi komentar pa ću ponoviti za svaki slučaj, naime zanimaju me podtonovi od nijansi nude i beige i da li je velika razlika u te dvije nijanse? SUper recencija, kao i sve do sada :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je najsvijetlija nijansa nude 47 mrvicu pretamna (a inace sam Revlon CS 150 buff) i kao takvu je mogu furat, al nakon par minuta oksidira za jos jednu nijansu i onda ful lice odudara od vrata. A bas mi je zao jer mi je puder inace super po svim ostalim stavkama, a imam masnu i aknama sklonu kozu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vec sam probala ovaj puder! Mnogo mi se svidja :)

    Odlican post!

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Moj naaajdraži puder :D odgovaraju mi i 47 i 55, nekako se stope s bojom kože :) trajnost mu je fenomenalna i svima s mjesovitom kozom bih ga preporucila (no ipak malo naglasava suhe djelove pa njih treba prije toga dobro hidratizirat kremom).

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni se ovaj puder pokazao kao odličan, imam istu nijansu kao i ti. :) Sviđa mi se to što nije težak, ai ipak super prekriva i drži sjaj pod kontrolom. I traje, traje, traje! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nijanse mi se čine savršene za sve svjetlokošce. Morat ću ugrabiti svoj primjerak. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam testere ovog pudera i mogu reći da meni imaju dosta dobro prekrivanje a i cijena mu je pristupačna s obzirom da je puder kvalitetan :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Danas sam ga kupila u Mulleru. Zajedno u paketu sa RT spuzvicom za samo 75kn.
    Nijansa je beige 55..
    Jako sam svjetla i bojala sam se da ce mi biti pretamna ali kad vidim usporedbu sa nude 47.. mislim da ce biti ok.

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)