subota, 6. prosinca 2014.

Paula's Choice anti redness exfoliating solution

U jednom od prethodnog videa, noćna rutina, govorila sam vam o proizvodu koji me riješio prištića kao nijedan do sad. Obećala sam vam recenziju, a pošto smatram da ovaj proizvod stvarno zaslužuje nešto posebno, snimila sam vam video-recenziju, a ovdje ću vam prikazati neke natuknice, sastojke, prednosti i mane, kao i prije i poslije slike na kojima ćete najbolje vidjeti djelovanje. Pa krenimo. 

Ukratko...
vrijeme korištenja: mjesec i tjedan dana
potrošeno: pola bočice
*Proizvod me riješio prištića u tjedan dana, s time da mi je najprije izvukao sve prištiće i lice mi je doslovno buknulo, što se smirilo u tjedan dana. Od tada nemam uopće prištića, čak ni za vrijeme sljedeće mjesečnice (tada inače imam najviše problema). Nije nimalo isušio kožu već djelovao vrlo njegujuće na nju i ostavio lagani film na njoj (koji nije bio neugodan). Zbog njega se koža lagano sjaji, no na površini kože nema ničega. Prije korištenja sam se bojala da će mi isušiti kožu, no često će se desiti da ne nanosim čak ni kremu/serum nakon i koža mi se ne čini dehidrirana. Bojala sam se i da možda ima alkohol u sastavu (na koji sam vrlo osjetljiva), no ne sadrži ga. Sada sam već gotovo i izbacila i gel čistilicu iz upotrebe jer zaista nema potrebe dodatno čistiti kožu, čak nemam ni dodatan sebum koji treba riješiti na taj način. Obično kad bih noć prije dobro nahranila kožu, ujutro bih trebala oprati dodatan sebum (mast) s lica, no ovdje ne trebam.


*Miris se skoro ne osjeti (jedino kad se proizvod približi nosu), a tekstura je lagana kao voda, lakša od micelarne otopine i jako se brzo upija u kožu. Potrebno je 3 kapi za cijelo lice, koje nanosim na blazinicu i tako rasporedim po koži. Nakon prvih tjedan dana nisam više imala prištiće te su i ožiljci od prethodnih prištića gotovo u potpunosti nestali. Od tada nisam imala nikakvih problema. Nije me riješio problema s miteserima, ali ih je puno lakše istisnuti pošto je koža njegovanija. Riješio me problema sa ljuštenjem kože, posebice na području oko nosa koje je zimi moje najproblematičnije područje. To je problem s kojim se borim već nekoliko sezona i ovo je prva zima da ga nemam.

*Primjećujem malu razliku u pogledu smanjenja pora, no sa njima ni inače nemam velikih problema pa ne mogu tvrditi kakav je u tom pogledu. Nekoliko minuta nakon što ste proizvod nanijeli na kožu (posebno ako ste prije istiskivali prištiće) lice će vam biti jako crveno (prolazi za minutu, dvije), što sam primijetila da se javlja i nakon što stavljam serum preko. Sadrži 2% salicilne kiseline (BHA kiselina) koja djeluje kao blagi eksfolijator, ali koža je nakon korištenja osjetljivija na UV zračenje pa se općenito preporuča i korištenje kreme sa SPF-om preko dana kod korištenja salicilne ili glikolne kiseline, no osobno to nisam prakticirala.


*Većina sastojaka je sigurna za korištenje, no sadrži PEG PPG 18/6/ koji nije pretjerano dobar za kožu pa ukoliko izbjegavate takve sastojke, možda ovo nije za vas. Detaljna analiza sastava napravljena je na stranici cos.dna, a možete je vidjeti OVDJE. Napominjem da nisam ekspert u čitanju sastojaka. Dolazi u količini od 118 ml (cijena je 200 kn), i 30 ml (cijena je 60 kn). Naručivanje je preko Paula's Choice stranice, a cijena poštarine je 35 kn. Prije kupnje možete se konzultirati sa stručnjacima koji su zaposleni u Paula's Choiceu (preko Facebooka: OVDJE) i oni vam mogu dati savjet pri kupnji. Prije nego što su mi poslali proizvod bila sam skeptična, no zaista sam sretna što sam ovo isprobala. Plus je i što su proizvodi napravljeni u SAD-u i nisu testirani na životinjama. Stvarno otkriće!



Prednosti
*Riješilo me prištića u tjedan dana
*Prištići se nisu vratili (ni u vrijeme mjesečnice)
*Lagan je, brzo se upija i njeguje kožu
*Riješio me ljuštenja kože oko nosa
*Ne sadrži alkohol i nema miris
* Potrebna je mala količina za cijelo lice
* Nije testiran na životinjama
*Mogućnost konzultacije prije kupnje

Mane
*Nisam primijetila da je drastično smanjio pore
*Naručivanje je moguće samo preko interneta
*Nije me riješio mitesera
*Sadrži PEG PPG 18/6/
*Visoka cijena


VIDEO:

Kako vam se svidjela recenzija?
Kako vam se čine slike prije i poslije?

*Proizvod je dobiven besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom drugom postu.

Broj komentara: 26:

  1. Volim čitati receznije ovih proizvoda jer sam također dobila jedan pa čekam pravo vrijeme da 'buknem' iako već sada imam mnoštvo prištića. Vjerojatno ću ga početi koristiti iduči tjedan pa da i ja vidim.

    Najviše sam uzela plavi exfolijant jer piše da i mitesere uklanja, nadam se da barem polovično hoće jer me ubijaju ovi sa nosa u pojam. Super ti lice izgleda sada, nadam se da će i ostati tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plavi eksfolijant je onaj sa većim udjelom salicilne kiseline, je li tako?
      I ja se nadam, stvarno se ne sjećam kad je posljednji puta bilo tako čisto.

      Izbriši
    2. Mislim da da, nisam sigurna.. znam da je malo jači.

      Izbriši
  2. Super mi je što si stavila slike, i inače što stavljaš kad recenziraš pudere i korektore. Jako mi je veliki pet peeve kad blogeri recenziraju takve stvari,a ne stave slike koje pokazuju kako to zapravo izgleda na koži, grr. Respect!
    Ja koristim njihov bha lotion, znači kao ovo samo extra strength, i stvarno sam primjetila poboljšanje što se tiče teksture kože, preporučujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) I ja ne vidim smisao recenzije bez popratnih slika, tako može svatko napisati što želi, ipak su slike konkretni dokaz. Drago mi je da je i tebi djelovalo. :)

      Izbriši
  3. Odlična recenzija! U zadnje vrijeme po blogovima sve više čitam pozitivne postove za Paula`s Choise proizvode

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također. Ne znam jesam li vidjela bilo što negativno. :) Jedini problem je cijena, ali mislim da treba uložiti u kvalitetnu preparativu. :)

      Izbriši
  4. Odlična recenzija, čini se kao stvarno dobar proizvod. Poboljšanje kože je više nego očito, super super! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zgodna stvarcica zaista. (: Medjutim, mislim da je preprepreskupa. Kupila sam Afrodita pjenu za ciscenje lica, po preporuci drugarice koja je imala problema sa bubuljicama I masnom kozom. Njok se lice stvarnoo ocistilo,skoro da nikada nema bubuljica. Cijena je 10KM, sto je mnoogo jeftinije u odnosu na taj proizvod. Ipak, super recenzija. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam Afrodita pjenicu i meni je isušila kožu kao i većina drugih čistilica koje sam isprobala, tako da njih zaista izbjegavam i koristim maksimalno 2x tjedno. Hvala ti. :)

      Izbriši
  6. Poboljšanje stanja kože doista je znatno vidljivo, za sada sam čula sam pohvale na račun Paula's Choice proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D I ja također, samo dobre stvari čitam. :)

      Izbriši
  7. Bravo za slike :) Drago mi je da ti je tako dobro riješio prištiće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike su must! :D Nemaš pojma koliko je meni drago, haha. :D

      Izbriši
  8. Gore lijevo je kartica: "IMAŠ BLOG?" na koju možeš staviti link od svog bloga. Ovdje ne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mene više birne ovo ''buknulo lice''. Već imam prištiće, i pogotovo dobijem u vrijeme mjesečnice i te crvene. Ne privlači me pomisao da mi se lice osulo prištićima, iako ih dobivam samo po čelu. Imamo isit tip kože, i isto tako meni se ljušti nos. Ali ako bi me to riješilo prištića onda sam voljna pokušati. Samo, jesi nastavila tih tjedan dana koristiti serum kada si dobila prištiće?

    OdgovoriIzbriši
  10. Preko kojeg sajta se moze naruciti ovaj preparat? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj proizvod je odličan, ali za one manjeg džepa, mogu preporučiti Clearasil Ultra Rapid Action Akut Pads čija se cijena kreće oko 40kn, a aktivan sastojak je salicilna kiselina (također 2%). Nažalost, blazinice sadrže alkohol, ali ako koristite dobar hidratantni serum(ja koristim Balea Aqua serum), trebali bi biti jako zadovoljni. Ja sam već na trećem pakiranju i užasno su mi pomogli s upaljenim prištićima, te smiruju one hormonske akne koje izbijaju na području brade u ono vrijeme mjeseca. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam oduševljena Paula's Choice proizvodima! Ima onaj obični sivi 2%bha i 8%aha pa ih redovno koristim i čoveče koja razlika se primjeti na koži! Ako mi prištiči baš izađu, brzo i nestanu uz pomoč PC. Ali ovog što ga recenziraš isto moram probati jednog dana.

    OdgovoriIzbriši
  13. jeli mi moze neko dati link stranice preko koje mogu naruciti taj proizvod, unaprijed hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. jeli mi moze neko dati link stranice preko koje mogu naruciti taj proizvod, unaprijed hvala! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)