petak, 1. kolovoza 2014.

Moja kozmetička kolekcija

Drage moje
danas vam donosim definitivno najtraženiji video-post, a to je onaj u kojem ću vam pokazati prvenstveno svoju makeup kolekciju. Još ste prije mjesec dana u anketi na mojem blogu pokazale najveću zanimaciju za isto pa nemam izbora već vam brže-bolje donosim ono što volite. Osim dekorativne kozmetike, pokazati ću vam i neke preparativne stvarčice jer nema smisla snimati zaseban video za to. Neću puno brbljati, već se brzo bacite na slike i video.


Upoznajte moju sobu...
*ormarić sa preparativnom kozmetikom
*ladičar sa dekorativnom kozmetikom i preparatima za kosu



Ormarić sa preparativnom kozmetikom
U svojoj sobi preparativnu i dekorativnu kozmetiku držim na različitim mjestima iz praktičnih razloga. Ladica u kojoj stoji preparativa smještena je uz krevet, a pošto preparativu koristim prije i nakon spavanja takav mi smještaj savršeno paše. Ladica je podijeljena u nekoliko sekcija. U najvišem dijelu imam drveni stalak s testerima u kojima držim pretežito testere iz Elizabeth Arden 8hour kolekcije koje sam dobila u mjesečnom Douglas paketu, a tu je još i magnificirajuće ogledalo i pinceta za sos situacije sa obrvama. Zatim (iza) držim još i Mixa kremu za ruke i zalihu Alverde maslaca za tijelo (možete vidjeti u videu), a naprijed Avene kremu za sunčanje. Lijevo (ispod testera) držim štapiće za uho, a još ispod dezinicirajući alkohol, Nivea pure natural&action roll-on (koji koristim prije spavanja) i Olival tonik za lice sa uljem smilja.


Desno imam još proizvode koje najčešće koristim u dnevnoj njezi lica, a to su odlična Weleda coldcream za njegu izrazito suhe kože (narančasta), Weleda krema za dnevnu njegu suhe kože (ljubičasta), dr.Hauschka tonik, Elizabeth Arden 8hour dnevnu kremu i Balea wundschutzcreme za isušivanje prištića (TOP stvar). Ostatak stvarčica su ili zalihe ili ih još nisam koristila, a to su Mixa krema za mješovitu kožu, dr.Hauschka dnevna krema, LRP effeclar K, Bioderma Sebium Serum, Vichy idealia oči i Vichy roll-on protiv prištića (koji je također dosta dobar).

Upoznajte moju sobu...
*ormarić sa preparativnom kozmetikom
*ladičar sa dekorativnom kozmetikom i preparatima za kosu



Ladičar sa dekorativnom kozmetikom...
Ovaj ladičar u kojem mi stoji većina stvari nabavila sam prošlog proljeća u Lidlu i mislim da je bio dobar ulov jer je plaćen samo 400 kn, a za sada dobro služi. Od punog je drva i bijele boje, što mi se dobro uklapa u sobu, a posebno je dobar par s krevetom, jer je istog dizajna. Na njemu imam veliko ogledalo s kojeg sam skinula okvir jer je već bio uništen i nije se mogao dobro očistiti. Inače je kupljen u Ikei, no sigurno možete pronaći sličnog u Jysk-u/Offertissimi/Kik-u/Ikei za malo novaca. Ukrasila sam ga samo ukrasnom trakom, koja je zaljepljena, ni više ni manje nego, ljepilom za trepavice. Lijevo od ogledala imam škrinjicu koju sam dobila na poklon pa ne znam od kuda je, no u njoj ionako ne držim ništa važno (testere parfema), ona je tu u estetske svrhe. Na njoj držim samo staklenku sa lakovima (jedinim koje koristim: Essie, Essence, OPI, W'n'W, Bourjois itd.) i neke parfeme (ako mi nisu u torbici; Chopard, Lush, CK). Desno imam kartonsku kutiju u obliku srca (prazu) koja služi samo kao postolje za kistove (Sigma, RT, Bipa, Essence), a na njoj, dakle, kistove, olovke i maskare. Vani je još i pinceta i malene škarice za podrezivanje obrva. Na slici možete vidjeti da je raspored malo drugačiji nego u videu, ali to je samo zato jer sam odlučila malo bolje sortirati stvari. Nije puno različitije.



U prvom redu imamo 2 ladice, a u lijevoj držim dodatke koje koristim svakodnevno (za šminkanje, za kosu). Kartonske pregrade sam dobila uz neke šalice pa su odlično sjele ovdje. U njima imam blazinice, tuševe, RT blender i b-pretty šiljilo, gumice i špangice za kosu, ukosnice i primere za kapke. U desnoj ladici imam tekuće pudere (Vichy dermablend, dr.Hauschka tekuća podloga, Essence stay matte, Oriflame the one tekuća podloga itd.) , BB kreme (L'occitane, Vichy), kompaktne i loose pudere (Rimmel, Manhattan, Oriflame itd.), korektore (Manhattan, MF pan stick, Oriflame itd.) i kamuflaž kreme (Artdeco, Catrice), kreme za sunčanje (Afrodita) i proizvode za usne (ruževe i sjajila; elf, Bobbi brown, MAC, Essence itd.). Druga ladica sadrži najviše šminke, a podijeljena je ponovno kartonskim poklopcima. U prvom imam mono i duo sjenila (Essence, MAC, Avon longlasting kremasta, Maybelline 24h kremasta sjenila, Inglot itd.), zatim kutiju sa paletama (Sleek, NYX, Inglot, Avon, Urban Decay itd.) te kutiju sa rumenilim, bronzerima i highlighterima (Makeup revolution, Sleek, Inglot, Yves Rocher, Avon itd.) i na kraju fiksator, alkohol i brush cleaner.


Predzadnjoj ladici imamo nakit, dodatke za kosu (seljačke gumice za odlazak pod tuš), Aussie Desata četku i preparate za kosu (Aussie regenerator u spreju, Wella pro series lak za kosu, Batiste suhi šampon itd.). A u zadnjoj kozmetičke torbice (Hippie Garden na vrhu) kutijicu s testerima i RT stalke za sušenje kistova s kojima su kistovi došli u paketu (odlična su stvar), umjetne trepavice (Ardell, Essence itd.), naočale i depilator. I to je to.


VIDEO:

Kako vam se sviđa moja kolekcija?
Koji proizvodi mi nedostaju, a vaši su najdraži?


Broj komentara: 16:

  1. ovakve stvari su mi najdraže za gledati :))
    ja sam stalno u nekim preuređenjima po sobi, stalno nešto mijenjam.... trenutno čekam da mi stigne novi stol za šminkanje pa da mogu sve prebaciti iz njega i izbaciti staru komodu koju sada imam.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja stalno nešto mijenjam, ali ovo je otprilike stalno. :D Uuu obavezno pokaži stol kad ti stigne. :D

      Izbriši
  2. fino si sve sredila i posložila, jako mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš jako lijepu kolekciju, sasvim dovoljno stvari !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako ne volim puno stvari, ovo je ono što koristim i to je sve što mi treba. :D

      Izbriši
  4. uredno, sviđa mi se organizacija, ladičari, ogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je kolekcija i sve je lijepo posloženo, svaka čast! Potrgala sam se na seljačke gumice hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  6. super video, organizacija je odlicna, ovakvi ladicari su dusu dali za kozmetiku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :D Nego, tvoj facebook fan page. :D Daj link. :D

      Izbriši
    2. trenutno nemam :/ htjela sam prvo vidjet kako ce mi krenut sve skupa uopce :D naknadno cu ga napravit pa objavit na blog :) hvala ti sto se interesiras, bas sam se iznenadila jer te vec odavno volim citat :blush: :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)