srijeda, 11. lipnja 2014.

Što je na mojem mobitelu: Iphone 5C

Drage moje,
nedavno sam preko Youtube kanala, ali i Facebook stranice dobila nekoliko upita za snimanje videa u kojem ću vam pokazati koje sam aplikacije skinula na svoj mobitel te kojim aplikacijama obrađujem slike itd. Ovdje ću vam detaljno objasniti sve što nisam stigla u videu, a ukoliko vas zanima demonstracija, bacite se na kraj posta gdje vas čeka video. Krenimo.


Klasično, kao i na svakom Iphone-u, aplikacije su raspoređene u 2 stranice, a vi ih zatim dodatno možete premještati, stavljati u podmape, imenovati podmape itd. Nikako ne volim nesortirane aplikacije tako da se većina njih, onih s druge stranice, nalazi u podmapama (točnije: "Dodaci" i "Fotografija"), dok je jedina podmapa na prvoj stranici "Nepotrebno" u koju sam strpala aplikacije koje ne koristim i samo bi mi smetale na naslovnoj stranici. Kroz aplikacije na prvoj stranici neću prolaziti jer se one nalaze na svakom Iphone-u i ne mogu se brisati pa ne bi imalo smisla trošiti vrijeme na njih.

U podmapu "Dodaci" strpala sam aplikacije koje koristim, no ne svakodnevno. Radi se, konkretno, o aplikacijama Shazam, Prevoditelj i Pink Pad. Shazam je aplikacija koja prepoznaje glazbu koju joj vi pustite, bilo to s radija ili nekog drugog izvora. Za nekoliko sekundi dobiti ćete ime skladbe i izvođača. Zgodna aplikacija koja dobro dođe. Zatim imam svevremenski Google Translate/Prevoditelj koji je, također, zgodno imati ukoliko se školujete jer često vremenski skraćuje poslove klasičnog prevođenja. Također, često se zna desiti da, recimo, dođete u dm pa želite prevesti nešto s ambalaže (ne, naši prijevodi nisu potpuni) s njemačkog jezika. I treća aplikacija u ovoj mapi je Pink Pad, koji na temelju vaših mjesečnica izračunava ciklus, vrijeme vaše slijedeće mjesečnice, plodne dane, javlja vam kada se bliži datum slijedeće mjesečnice (piše: "Aunt Flow is coming", tj. "Dolazi teta Poplava", haha). Možete staviti i dnevni podsjetnik da pijete vodu, što mi se baš sviđa.

Aplikacijama za obradu fotografija posvetila sam gotovo pola videa (jer je njih najviše) pa ćete u videu dobiti uvid u to kako pojedina aplikacija za obradu funkcionira. Redom to su, BokehPic, PicsArt, LINE camera, Photogrid, Krop Circle, WeirdCamera, PicCandy, Rookie i VintageDeco (ukoliko trebate točne nazive za skidanje pojedine). Druge 2 aplikacije koje koristim tiču se skidanja fotografija, tako da neću posebno govoriti o njima (We heart it & Pinterest). Slijedeće 3 slike prikazati će vam obrade preko svake od ovih aplikacija (iste slike nisu obrađivane u videu).




Ostale aplikacije sa druge naslovne strane su social media (Instagram, Facebook i Facebook pages) o kojima svi vi već puno znate. Ipak, ima tu još nekoliko aplikacija vrijednih spomena. Prije svega, aplikacije za besplatno dopisivanje Viber i Whatsapp, zatim m-zaba, Vip aplikacija (za mjerenje potrošnje), 8tracks i Blogger.




Na Instaču sam THEPSARA pa me dodajte ako želite, objavljujem (poprilično) redovito. Moj Vip aplikacija prikazuje mi trenutnu mjesečnu potrošnju poziva/poruka/interneta što volim pratiti. Blogger, vjerujem, znate kako funkcionira. Možete pisati postove i komentirati, što mi je praktično jer na dnevnoj bazi imam dosta praznog hoda pa ću ponekad tipkati post i u tramvaju. Super stvar, ako imate volje.


Tu je još i moja predraga m-zaba aplikacija Zagrebačke banke, preko koje možete pratiti sve svoje transakcije. Točno vrijeme isplata gotovine na bankomatu, ime i lokaciju bankomata, vrijeme i mjesto kupnje preko kartice, tuđe uplate na vaš račun (s vremenom), a možete i prebacivati novce na tuđe račune u nekoliko klikova te plaćati mobitelom u dućanima. Odlična aplikacija, no pri instalaciji morate do neke od poslovnica banke kako biste dobili aktivacijske ključeve. Mislim da sličnu aplikaciju ima i pbz pa probajte potražiti ako vas zanima. I za kraj imamo 8tracks, internet radio aplikaciju koja vam izbacuje mikseve s obzirom na vaše raspoloženje ili vrstu glazbe koju želite slušati. Jako je volim i često koristim. Besplatna je i ne morate se registrirati za slušanje, no morate ukoliko želite komentirati i lajkati tuđe mikseve koji vam se sviđaju. Sve što lajkate sprema vam se na vaš 8tracks profil pa ih možete ponovno preslušavati. Možete raditi i vlastite mikseve. I to bi bilo to, bacite pogled na video u nastavku.

p.s. Sve aplikacije su besplatne.

Kako vam se svidio video/post?
Pišite mi svoje najdraže aplikacije u komentarima, rado bih ih čula.

Broj komentara: 11:

  1. we heart it, je moja najdraža aplikacija.. Prvo sam stranicu posjećivala još prije 5 godina preko računara, a sada preko mob :) imam neku app za mjesečnicu, solidna mi je, ali mogla bih je zamjeniti ovom tvojom, simaptičnija mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je post i sviđaju mi se aplikacije, pogotovo zbog toga jer koristimo jako puno istih, trenutno su na mom mobu najposjećeniji Instagram i Pinterest :) Što se tiče aplikacija za uređivanje fotki, imam ih na tone i koristim neke kao i ti, a ako voliš aplikacije s cool doodlesima onda ti preporučam Studio Design aplikaciju jer ih ima brdo, svaki put kad dođu novi, dobiješ obavijest, naravno neke se i naplaćuju, ali i besplatnih ima stvarno jako puno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Budem bacila pogled na Studio Design, hvala na preporuci. :)

      Izbriši
  3. Nice!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. We Heart It obožavam, prebiranje po inspirativnim slikama mi je postao ritual prije spavanja :D Pinterest isto volim. Aplikacijice za slike su super, skinula sam si par njih na tvoju preporuku :) Ako te zanima još koja, preporučujem BrightCam ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na mobu imam puno istih aplikacija :)
    Tumblr mi je najdraza i najposjecenija aplikacija. Također su mi odlicne i SoundCloud, slična je 8tracks-u i VSCOcam za uredivanje slika, a kada mi je zbilja zbilja zbilja dosadno volim otici na Horoscopes aplikaciju i čitati o znakovima :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam za Soundcloud, baš sam ga mislila skinuti, haha. :D Hvala na podsjetniku. :)

      Izbriši
  6. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)