srijeda, 4. lipnja 2014.

Šminkanje sa 3 proizvoda

Drage moje,
Evo nas još jednom ovdje na blogu i You Tube-u, pošto je vrijeme za tjedni video-postić. Ovog tjedna pripremila sam vam video koji sam davno snimila, ali je, igrom slučaja, tek sada gotov i spreman. U ovom videu pokazati ću vam kako se jeftino našminkati, odnosno našminkati sa samo 3 proizvoda (puderom, maskarom i mini trio paletom sjenila)



Takoder, nisam koristila ni kistove ili ostali alat kako bi vidjeli da se može našminkati i bez skupe aparature, iako ja jako volim svoje kistove i svakom bih ih preporučila. Ali nije da se bez njih ne može ako ste amater u šminkanju ili samo ne želite potrošiti puno novaca na nešto takvo.



Popis proizvoda te stvarčica koje sam koristila za nanošenje proizvoda: 
L'oreal miss manga maskara*

Štapići za uho
1 sloj maramice (odvojiti druga 2)


Ovaj video snimljen je da vam pokaže da je moguće našminkati se i biti lijepi za malo novaca, no istovremeno imajte na umu da kompliciranije look-ove nećete moći izvesti tako, posebno bez kistova. Ipak, tko voli nek izvoli. Nadam se da ste se barem zabavili uz ovaj brzinski video. Za recenzije proizvoda klik na link (naziv proizvoda).




Kako su vam se svidjeli post i video?

*Proizvod označen zvjezdicom dobiven je besplatno. Ipak, zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu.

Broj komentara: 5:

Hvala ti na komentaru! :)