subota, 10. svibnja 2014.

L'occitane: preparativno maženje


Drage moje, 
Nedavno sam dobila poziv na jedno prekrasno druženje koje se nikako nije smjelo odbiti. Radilo se o L'occitane maženju u njihovoj poslovnici u Avenue Mall-u i, iako sam bila u totalnoj strci s ispitima, odlučila sam priuštiti si malo opuštanja u ovoj mirisnoj oazi. Ono sto me dočekalo bilo je i više od toga.



Dočekala me izrazito simpatična djevojka Ana koja je bila toliko dobra i nježna da biste je zavoljeli na prvu. Moram reći i da je hodajuća enciklopedija o preparativi i sastojcima, što me jako jako ugodno iznenadilo. Izmjerila mi je hidrataciju koze i sa mnom podijelila sve trikove o postizanju iste.
Prije svega, hidratacija mi je jako niska i iznosi 47, dok bi idealna bila 70. To me malo iznenadilo (iako sam primijetila da mi je koža u nešto lošijem stanju). Ipak, moram priznati da mi je to otvorilo oči u smislu polaganja vise pažnje na njegu, odnosno korištenja kvalitetnije preparativne kozmetike od one koju trenutno koristim. Ono sto je Ana koristila na mojoj koži, proizvodi su iz linije Anđelika, koja je namijenjena upravo koži mnogih mojih vršnjakinja i meni: mješovita i masna te dehidrirana.


Tretman u skladu s potrebama moje kože...
Sjela sam na udoban stolčić i ugodno pričala s Anom koja me detaljno ispitala o tome jesam li osjetljiva na koji sastojak, alergijama te koja je moja rutina kože. Nakon toga mi je krenula skidati šminku; skinula je svo sjenilo s obrva (buuu, izgledala sam strašno), te ostatak. Za to je koristila anđelikin hidratantni tonik te je jako naglasila korištenje tonika ili micelarne i pohvalila me za korištenje istog. Zatim je stavila esenciju za besprijekornu put koja je nešto čarobno, kažem vam. Ona je upravo to što je dalo ovaj trudnički sjaj licu (hehehe). Pošto je jako skupa, moram se još dogovoriti sama sa sobom trebam li je, no stvarno je nešto izvanredno i vrijedi svake kune. Zatim, pošto sam joj rekla da imam masno čelo, stavila je matirajući fluid, čije sam testere dobila za doma i po što ću se vjerojatno vratiti nakon što ga dobrano testiram, jer mi se čini da bi mogao biti super. No, takvim stvarima uvijek treba dati par dana. Za kraj, da ne bi hodala svijetom sva prištava, nanijela mi je na lice BB kremu, koja je jako delikatna i vrlo zanimljive teksture (mijenja se što više radite s njom).



Koža nakon tretmana...
Ono što mi je bilo posebno zanimljivo nakon tretmana je stanje moje kože. Naime, prije ovog tretmana samo sam jednom bila na profesionalnom čišćenju, njezi i masaži kože (za rođendan) i koža mi je sjajila kao da sam trudnica (hehe) i nimalo se ne šalim. Ovo je bilo gotovo identično! Možda umišljam, ali u tramvaju i Konzumu su ljudi buljili u mene pa sam pomislila da imam pretaman puder ili nešto među zubima, ali ništa od toga. Možda je stvarno do kože i njezina sjaja. Neka slike kažu sve za sebe.
P.S. Ovo što vidite na slikama izbliza nije masnoća (odnosno, sebum koji je došao na površinu) već sjaj.



Što sam dobila za doma...
Za kraj cijelog ovo maženja, nisu me poslali kući praznih ruku. Moram priznati da su me jako ugodno iznenadili te recenziju proizvoda možete očekivati nakon što ih dobro isprobam, što je nužno, barem ako mene pitate. Radi se o mlijeku (maglici) za tijelo i bb kremi.


Završni dojmovi...
Šteta što ovakve usluge nemaju redovito jer vjerujem da bi mnoge uvjerili u učinak svojih proizvoda. Jedno je kad samo slušaš o proizvodima, no isprobavanje na koži uvodi vas u zaista novi svijet i uvjerava do kraja. Ja sam oduševljena i svim srcem vam preporučam da kročite u jednu od njihovih poslovnica i makar zamolite za tester. Možete se i upisati u svijet ljepote u nekoj od poslovnica te ćete možda biti izabrani za sličan tretman. Rade ih u prosjeku jednom do dva puta godišnje, no nikada specijalno i za pojedinačne mušterije. I nemojte se bojati pitati o potrebama svoje kože, jer će vam cure sigurno pomoći da pronađete ono savršeno za svoju. :)


P.S. Slijedeći dan sam se družila sa super curama s bloga Makeup Ninja i Dear Skin pa možete i njih vidjeti na slikama. Bile smo na eventu za novu liniju proizvoda Le Petite Marseillaise (o tome uskoro) pa sam im se kasnije pridružila u L'occitaneu. :)

linija Badem miriši prekrasno; ulje za tuširanje, maglica za tijelo, proizvodi protiv celulita..

 moja najdraža linija (sa karite maslacem): body scrub, ulje, krema, sapuni


Jenipapo linija proizvoda za sunčanje i mirišljavi sapuni

drage kolegice blogerice s kojima sam se družila (Petra i Martina)


Jeste li kad bile u L'occitaneu?
Koji su vaši najdraži L'occitane proizvodi? Preporučite mi nešto.


Broj komentara: 27:

  1. Baš ti je bilo lepo :) L'occitane je meni jedan od dražih brendova jer su svi proizvodi vrhunski!
    Meni najdraži proizvod, kao osobe s mešovitom kožom je Anđelikin ultra matte fluid.
    Ti si na slikama prelepa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da su vrhunski! :) Ultra matte fluid su mi nanosili, a dobila sam ga i u obliku testerića tako da ga upravo isprobavam i stvarno mi se sviđa. :)

      Izbriši
  2. Upravo sam pročitala još jedan post na temu L'Occitane maženja... A što reći? Life is good! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. L'Occitane obožavam, jedni su mi od najdražih brendova i baš sam se oduševila kada sam dobila pozivnicu. Volim puno toga od L'Occitanea, a izdvojila bih karite liniju, trešnjin cvijet... Uh, dosta toga zapravo! :)
    Drago mi je šta smo se vidile! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, također. :D Meni je karite isto najbolja, uživaaaam u mirisu i skoro sam kupila karite ulje, jako malo je falilo. :D Meni je predrago! :D :*

      Izbriši
  4. Divno! Baš ste uživale :) Od L'Occitanea zasad nisam ništa probala, ali nadam se da jednom hoću. Samo ne znam kako bi to izgledalo da mi netko skine svu šminku i stavi mi samo BB kremu, ne znam jel bi to prekrilo moje užasne podočnjake na koje se stalno žalim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno smo uživale! :D Ma šta kakaš, vidjela sam ja tvoj savršen ten na slikama. :P Ja sam trenutno u nekoj lošoj fazi s licem (pms, valjda) i stvarno mi je bilo gotovo neugodno kad je skidala šminku s mog lica. BB krema je kasnije dosta prekrila, no veće prištiće nije. Tu se mora koristit kamuflaža ili korektor. :) Koristila sam malo Max Factor stik korektora i, koliko vidiš, ni jedan prištić se ne vidi na slici. :D

      Izbriši
  5. Koristila sam dosta dugo karite kremu za ruke ona sa plavom naljepnicom :D i super mi je bila i sapun sam uzela sjećam se da je mirisao na limun :D....imaju super stvarčica....cijela ulica miriši po njihovom dućanu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Karite krema je i moj apsolutni favorit i koristim je od zime. :D Prefino miriši sve. :D

      Izbriši
  6. Nisam znao da postoji metoda izmjerenja hidratacije kože. Kako to uopće izgleda? Prvo što mi pada na pamet je ubadanje bezbolne igrlice sa živom koja će prikazati razinu hidratacije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji. Ne znam na koji način funkcionira i kako očitava rezultat, no mogu ti ispričati kako je izgledalo. To je doslovno aparatić koji se prisloni na očišćenu kožu i očita rezultat. A sad, mjeri li količinu pokupljenog sjaja (što ne bi imalo smisla) ili nešto drugo, nemam pojma. :/

      Izbriši
    2. Zanimljivo - baš bi me zanimalo koliko je moja koža hidratizirana. Hvala na odgovoru. ;)

      Izbriši
    3. Možeš uvijek doći do L'occitanea pa ih zamoliti da ti izmjere hidrataciju. To ionako traje samo nekoliko sekundi. :) Znam da aparatić imaju i Nivea i Vichy, no ne znam u kojim se ljekarnama može obaviti testiranje. Treba pitati. :)

      Izbriši
  7. Ahhh, Loccitane...nema što nisam probala i imala puno stvari. Najdraža mi je linija badem za tijelo i karite za lice. Predobar piling za blistavu put i nezamjenjiva krema za ruke koja nije uzalud proglašena najboljom na svijetu. Tako mi je drago da smo se družile, prelijepo izgledaš kako na fotkama, tako uživo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, kremicaaaa! :D I meni je stvarno drago i uber super-duper! :D Hvala, draga. :*

      Izbriši
  8. Ja sam trebala u utorak ići u Zagreb pa usput na tretman, ali nisam našla nikog da ide samnom :( Beeeeee :(
    Vidim da ti je bilo predivno! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koža ti je divno izgledala, ali mene fascinira kosa! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu super. Dok nešt fascinira, ja sam zadovoljna! :D

      Izbriši
  10. stvarno su nas lijepo mazili na tretmanu, moram priznati da sam jurila dalje i nisam stigla puno promatrati kako je moje lice izgledalo, ali divno sjajiš, nasmijala si me s trudničkim sjajem :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš se vidi lijepi glow na slikama, ja bih isto htjela probati tu esenciju, dosta je ljudi hvali. Ja od L'Occitanea uvijek svima preporučujem kreme za ruke i iznimni serum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremice su definitivno moj HG. :D Essencija je nešto što bih odmah ubacila u košaricu, no trenutno je too much za moj studentski džep. :D

      Izbriši
  12. Prelepe fotografije sa još divnijeg druženja. Nisam koristila l'occitane,
    ali po vašim recenzijama, mogu samo da iskritikujem sebe zbog toga.
    radnja im je krasno opremljena :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)