petak, 28. veljače 2014.

Proljetno darivanje kozmetike - BROJ 1

Drage moje čitateljice,
družimo se već jako dugo, kako na Facebook fan stranici, tako i na blogu, a u posljednjih pola godine i na Youtube kanalu. Jako sam vam zahvalna na svoj silnoj podršci koju dajete ovim mojim malim zajednicama! Samo nešto statistike: na Facebooku vas ima gotovo 1600, na Youtube kanal pretplaćeno vas je preko 600, na Instagramu preko 150... Jedino što mogu reći je WOW. Zahvalna sam vam na svakom sviđanju, svakom komentaru..


Ono što je jako zanimljivo mi je da u sve ove 2 i pol godine pisanja bloga i nešto malo manje aktivnosti na ostatku društvenih mreža, nisam nikada dobila "straight forward" negativni komentar, odnosno ako sam dobivala neke sitne primjedbe, nikada ih nisam shvatila negativno. Hvala vam i na svim konstruktivnim kritikama, one su me zaista znale usmjeravati.
Ipak, ono što sve nas blogerice/vlogerice najviše usmjerava i uveseljava su pozitivni komentari kojih je do sada zaista bilo jako puno. I na tome vam najviše hvala. Svako se želi osjećati posebnim, a upravo ste vi učinili da se tako i osjećam. Upravo zato želim da se netko od vas osjeti posebno pa sam jednoj od vas pripremila lijep paketić kozmetike (dekorativne i preparativne) i jedan komad nakita.

U planu imam i nastavak darivanja, no o tome ćete sve saznati preko moje Facebook stranice u svoje vrijeme. Moram samo napomenuti da će ovo darivanje biti internacionalno (odnosno otvoreno i za naše susjedne države - Srbiju, Sloveniju i BiH) pošto znam da me prate i naše susjede :D, ali pošto su poštarine često dosta skupe, drugo će darivanje biti otvoreno samo za RH.


Što možete osvojiti?
Osvojiti možete slatki paketić kozmetike koji sadrži: Inglot mono sjenilo (taupe nijansa), Wella pro series repair tretman kuru, Kleo Bijoux romantičnu ogrlicu sa cvjetićima, Inglot Freedom system okruglo sjenilo (nijansa 54), Olival mlijeko za čišćenje lica sa uljem smilja, Rimmel Stay Matte liquid mousse foundation (nijansa 103 True Ivory) i Balea gel za čišćenje lica za mješovitu kožu.









Kako osvojiti nagradu?
Kako biste osvojili nagradu potrebno je:

1. Biti fan stranice Sara's Make up bag. Do stranice možete direktno preko linka (klik OVDJE).

2. Lajkati sliku koja se nalazi pod linkom (klik OVDJE) te je podijeliti.

3. Kliknuti "Pretplati me" na Youtube kanal ThePSara. Do kanala možete direktno preko linka (klik OVDJE).

4. U komentar ispod slike na Facebook-u ostaviti slijedeće podatke
a) ime preko kojeg ste fan iste Facebook stranice
b) ime pod kojim ste podijelili sliku
c) ime preko kojeg ste pretplaćeni na moj Youtube kanal


Vrlo važno:
POBJEDNIK ĆE BITI IZABRAN PREKO STRANICE RANDOM.ORG, A ODABIR ĆE BITI SNIMLJEN I OBJAVLJEN NA FACEBOOK FAN STRANICI TE NA BLOGU (u nedjelju 16.3.2014.).

MOLIM SVE DA SE DRŽE PRAVILA JER ĆE NEPOTPUNE PRIJAVE BITI DISKVALIFICIRANE (POTREBNO JE ISPUNITI SVA 4 PRAVILA).


DARIVANJE JE OTVORENO ZA REPUBLIKU HRVATSKU, SRBIJU, SLOVENIJU I BiH, A TROŠKOVI DOSTAVE SU POKRIVENI.
DARIVANJE TRAJE OD 28.2.2014. DO 14.3.2014. u 23:59.


SRETNO SVIMA!

23 komentara:

  1. Koju sliku treba lajkati, ja stisnem na link ali piše da je sadržaj nedostupan

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darivanje :D
    Pratim te pod imenom Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Draga, molim te samo da podatke ostaviš pod slikom na Facebook-u, a ne ovdje. :)

      Izbriši
    2. da li i e-mail?
      Vidjela sam da su mnoge cure napisale i mail, pa zato pitam :)

      Izbriši
    3. Ne treba mail. Cure vjerojatno pišu korisničko ime za Youtube. :)

      Izbriši
  3. na fejsu radmila dimitrijevic
    na you tubeu jlo flower

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te da podatke ostaviš na Facebooku, ispod slike. Sve piše iznad..

      Izbriši
  4. Dragica Gavrilov
    super pokloni. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na Fb: Amra Talic Horozovic
    yt: sanel amra horozovic

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)