srijeda, 26. veljače 2014.

Alkaloid: Youngderm Foundation for combined and oily skin

Drage moje,
nedavno sam vam na svojoj Facebook fan stranici pokazala Youngderm podlogu koju sam kupila prije mjesec dana. Radi se o novitetu u našim Bipa drogerijama, kojeg sam nabavila prvenstveno zbog naziva (podloga za mješovitu i masnu kožu), ali i zbog cijene od 30 kn. Vrijedi li novaca, za koga je namijenjen i kako odgovara mojoj koži (koja je mješovita), pročitajte u nastavku.

Prije nego što sam krenula sa pisanjem recenzije potražila sam nekoliko informacija o Alkaloidu i njihovim proizvodima. Ne znam zašto, no volim isprobavati dekorativne proizvode kompanija koje se prvenstveno bave koncepcijom i produkcijom preparativnih proizvoda. Uvijek sam zainteresirana za ono što mogu proizvesti, nadajući se (podsvjesno) da im je njega kože na prvom mjestu. Uzmite na primjer Vichy, kojem jako vjerujem i nije me iznevjerio. Dapače, preferiram njihove proizvode naspram kompanija koje se bave isključivo proizvodnjom dekorativne kozmetike.
Ono što nisam znala kad sam kretala s ovim člankom jest da Alkaliod zapravo drži nekoliko različitih brandova/kolekcija, a oni su: Becutan (dječja kolekcija), Sattwa (kolekcija za zrelu kožu), Young derm (za mladu, osjetljivu kožu sklonu aknama), Asso (za osjetljivu kožu) i Good nature (linija organskih čajeva) te me začudila količina različitih proizvoda koje imaju u svakoj od pojedinih kolekcija. Zasigurno ću pogledati i njih.



YOUNGDERM KOLEKCIJA...
No ovaj članak ipak je posvećen prvenstveno Youngderm kolekciji, kojoj je cilj ponuditi proizvode koji će podariti koži njegu, ali je istovremeno i preventivu od stvaranja novih akni. Na svojoj stranici, Youngderm kaže da je prilikom stvaranja ove kolekcije, velika pažnja posvećena izboru svih sastojaka, posebno aktivnih komponenti i mirisnoj kompoziciji koja ne sadrži alergene.


Proizvodi koji se nalaze u kolekciji:
*Kremа zа intenzivnu njegu mаsne i problemаtične kože
*Kremа  zа dubinski tretmаn аkni sа uljem čajevca
*Podlogа zа šminku zа mješovitu i mаsnu kožu (nijanse br.5 i br. 6)
*Losion zа čišćenje mаsne i problemаtične kože

Što kaže Alkaloid za Youngderm podlogu za mješovitu i masnu kožu?
  • Štiti kožu od stresа kojem je izloženа tokom dаnа. Ne dozvoljаvа dа dođe do prekomjernog gubljenjа vlаge kože, čime onа zаdržаvа prirodni i njegovаni izgled u toku cijelog dаnа.
  • Obogаćenа je eko-certificiranim ekstrаktom kаmilice i bisаbololom (аktivnа komponentа uljа kаmilice), koji imаju аntiinflаmаtаrni utjecaj nа kožu, to jest smiruju crvenilo i sprečаvаju pojаvu dаlje iritаcije.
  • Sаdrži prirodni UV filter, koji će zаštititi vаšu kožu od sunčevih zrаkа – od stvаrаnjа štetnih slobodnih rаdikаlа u koži, koji izаzivаju njeno prijevremeno stаrenje.
  • Sаdrži glinu, kojа imа visoko аpsorbirаjuće svojstvo – upijа višаk mаsnoćа sа kože i suši аkne. Sаdrži kombinаciju emolienаtа (omekšivаčа) i аktivnih mаterijа kojа brzo rehidrаtizuju kožu, bаlаnsirаju njenu vlаžnost. Poslije uporabe koža postаje nježna, mekа, njegovаna izgleda.



Prekrivanje / Postojanost:
Puder pruža jako lagano prekrivanje. Na skali 1-5, prekrivanje bi bilo 2, što automatski neće odgovarati svima koji traže prekrivanje prištića. Ipak, jako se lijepo nanosi i riješiti će problem diskoloracije, odnosno crvenila kojeg možda imate. Jako lijepo sjeda na kožu te sam primijetila da je njeguje. Ona ostaje jako mekana, a pošto podloga ne naglašava suhe dijelove, sigurno će odgovarati svima sa suhom kožom (što nije naznačeno na pakiranju). Ono što sam primijetila jest da nakon nanošenja, lice djeluje jako svježe, odmorno i lijepo, a vrlo ugodno sam iznenađena i kontrolom sjaja. Ipak, postojanost nije zadovoljavajuća jer s vremenom (kroz 3-4 sata) nedostaci postaju sve izraženiji, odnosno crvenilo i tamniji dijelovi na licu, postaju sve izraženiji. 




Tekstura/Finish:
Tekstura ovog pudera je kremasta što me razočaralo s obzirom na činjenicu da je namijenjen mješovitoj do masnoj koži. Naime, tom tipu kože (odnosno, meni) više odgovaraju serumaste i gelaste teksture proizvoda jer puno lakše kontroliraju produkciju sebuma koji je zaslušan za masan sjaj na licu. Ipak, jasno mi je da je glavni cilj bio patentirati proizvod koji će prvenstveno njegovati i hidratizirati kožu, odnosno neće dopustiti prekomjeran gubitak vlage, što je velik problem kod borbe protiv akni (i masna koža može biti dehidrirana!). Kad proizvod nanosite na lice, biti će dosta kremast, gust (kao prava tonirana krema) i trebati će vam nekoliko minuta da ga dobro umasirate u kožu (što ne volim), a finish koji pruža jest, dakle, dewy ili prirodan i sjajan. Ja ga nanosim prstom na lice, a zatim blendam Real Tecniques kistom, no vjerujem da će se lako blendati i prstima ili spužvicama.




Tip kože kojem je namijenjen i sastav: 
Ova podloga je, dakle, namijenjena suhoj, normalnoj i eventualno mješovitoj koži, no nikako masnoj jer neće toliko dobro kontrolirati produkciju sebuma. Ipak, mislim da je dobar izbor za mladu i osjetljivu kožu jer je većina sastojaka bezopasna, što nije slučaj sa svim podlogama na našem tržištu.

Ako ćemo u detalje gledati sastav...
Jedini zabrinjavajući (točnije, potencijalno agresivni) sastojci su Propylene Glycol i Sodium Laureth Sulfate, no oni se nalaze u većini kozmetičkih proizvoda koje redovito koristimo (sastojci mnogih podloga, gelova za tuširanje i regeneratora). Ostatak sastojaka jest uredu, odnosno nisu potencijalo agresivni.
Ja nisam imala nikakvu reakciju na ove sastojke u ostalim kozmetičkim proizvodima, a nisam ni na ovu podlogu.


Količina/Izbor nijansi:
Puder možete dobiti u količini od 50 ml, što je jako puno u usporedbi s većinom podloga koje dolaze u količini od 30 ml i može vam trajati poprilično dugo. Dolazi u dvije nijanse (na ambalaži je naznačen broj 5 ili 6), no pošto ne postoje testeri, vjerojatno ćete morati nagađati s nijansom. Ja imam nijansu 5 i primarno mi se činila vrlo svijetla, no zapravo se jako lijepo stapa s nijansom moje kože. 

Ambalaža / Cijena:
Ambalaža je plastična, što volim, jer ne zauzima mnogo mjesta i nije teška u kozmetičkoj torbici (naspram staklenih ambalaža). Cijena je, također, vrlo zahvalna za džep potencijalnih kupaca, adolescenata. Možete ga pronaći u Bipa trgovinama po cijeni od 30 kn.



Presuda:
Ovaj proizvod je, po mojem mišljenju prosječan. Sviđa mi se ideja vlaženja kože, sprečavanja dehidracije, štićenja od UV zraka što će odgovarati potrebama mlade kože adolescenata kojima je ova linija proizvoda namijenjena. Ipak, smeta me (i to nije slučaj samo s ovom podlogom), što se navodi da je namijenjena mješovitoj i masnoj koži jer to nikako nije slučaj. Jasno mi je također, da je ovo linija za osjetljivu kožu koja se liječi od akni i ne treba je opterećivati teškim podlogama i agresivnim sastojcima, no istovremeno je zaboravljeno da adolescenti muče muku s prekrivanjem neželjenih akni i ožiljaka, na što se nije obratila pažnja. Osobno proizvod neću ponovno kupiti, no koristiti ću ga u dane kada trebam minimalno prekrivanje, što neće biti često, ako uzmem u obzir stres i prehranu, koji uvelike utječu na izgled kože, a nije ih lako kontrolirati.



Jeste li isprobale što od Alkaloida, odnosno Youngderm linije? Jeste li već isprobale ovu podlogu? Kakvi su vaši utisci?

Broj komentara: 15:

  1. Jako detaljan post :) Nisam nikad cula za alkaloid do sada xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! :) Ja sam do sad čula samo nešto malo, ali isprobala tek sad. :D hehe

      Izbriši
  2. ja imam problema sa prištićima na leđima i imam losion iz ove linije, odličan je. ne znam kako bi se ponašao na licu ali na leđima je super. :) swatchala sam ovu podlogu u cm-u ali nije me dojmila, pogledaću opet narednih dana, trebalo bi mi nešto laganije za svaki dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još mi je par cura reklo da su zadovoljne ostatkom proizvoda iz linije pa si me i ti zaintrigirala sad. :)
      Ako trebaš nešto laganije, mislim da će ti se ovo svidjeti.. :)

      Izbriši
  3. Preskačem :D Najviše zbog toga što nije postojan! Tereza

    OdgovoriIzbriši
  4. Preskačem... Ja ipak trebam jače prekrivanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrivanje je stvarno slabo.. Eto, nije za svakog. :)

      Izbriši
  5. Neka laganija podloga, ali nije za mene. Možda neke druge stvari iz linije probam :*

    OdgovoriIzbriši
  6. E ovo bih mogla predložiti frendici koja bilo što da koristi na svoju suhu kožu je još bolje suha...a kao što kažeš da više vlaži i ne dehidrira, to je za nju pun pogodak :P super recenzione, moram fotke pohvaliti :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi za suhu kožu bila pun pogodak, a i za 30 kn ne može puno pogriješiti. :)

      Izbriši
  7. Great post Sara! :D
    If you want check out my blog, I'm a beginning fashion blogger: www.shawsy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)