petak, 9. kolovoza 2013.

"Jednostavno je biti posebna"

Drage moje, 
ako ste pročitale članak o njezi moje kose koji sam nedavno objavila, mogli ste saznati ne ulažem previše vremena u njegu i često se vraćam provjerenim proizvodima kojima vjerujem jer znam da djeluju. Bitno mi je da je kosa njegovana i čista, preko svega ostalog mogu proći. Upravo zato, često se u mojoj kupaonici nalazi Head and Shoulders šampon (kad imam problema s peruti), a nakon njega apsolutni favorit mi je Pantene Aqualight šampon (kada mi je kosa masna). Otkrila sam da me jedino ta dva proizvoda drže u normali. 




E sada, sigurno se pitate zašto je Mia Kovačić na naslovnoj slici posta. Razlog tome je činjenica da sam dobila nekoliko Pantene proizvoda za kosu i Krie maramu koja je dio suradnje s Dm-om pa ću vam podublje ispričati kako i vi možete dobiti neke od proizvoda sa slike. Mia Kovačić je zaštitno lice kampanje “Jednostavno je biti posebna!”, o kojoj upravo čitate, a na slici možete primjetiti da nosi Timberland cipele (dostupne u Shoosteru) te Krie maramu (dizajnerice Kristine Burje). 

Naime, svaki dan tijekom ovog mjeseca u dm-u je moguće osvojiti jedan poklon-bon u vrijednosti 1.000 kuna za kupnju u  Shoosteru, a od 16. do 31. kolovoza i dizajnersku maramu KRIE designa.



KAKO DO NAGRADA?
30 poklon-bonova za Shooster
Tijekom kolovoza kupce Head&Shoulders proizvoda za njegu kose i vlasišta koje muči perut očekuje čak 30 poklon-bonova u vrijednosti od 1.000 kuna za kupnju u Shoosteru. Sve što je potrebno jest kupiti dva proizvoda Head&Shoulders pri jednoj kupnji, sačuvati račun i prijaviti se sms-porukom za sudjelovanje u nagradnoj igri. Sretni dobitnici bit će izvučeni na kraju nagradne igre.


KRIE design marame
Oni, pak, koji od 16. do 31. kolovoza u bilo kojem dm-u u Hrvatskoj pri jednoj kupnji kupe dva proizvoda Pantene, od kojih je jedan tretman za kosu, odmah na blagajni osvajaju dizajnersku maramu KRIE design, koju je posebno za ovu kampanju dizajnirala Kristina Burja.


Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su oštećenoj kosi. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno zadovoljnu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su 2-minutna maska za njegu kose Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender nakon čije će uporabe vaša kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa. Ove proizvode dobila sam na isprobavanje.



Moje dojmove o ovim Pantene Intensiv Repair proizvodima moći ćete pročitati u nekom od narednih članaka (ako budem zadovoljna), a za maramu vam već sada mogu reći da je prekrasna i od jako ugodnog materijala (pamučna, rastezljiva). Može se nositi na kosi, svezana oko vrata, ruke, torbe..



I to je to! Nadam se da vam ne smeta ovakav tip članka, jer iako se radi o suradnji, znate da ne bih reklamirala brandove kojima i sama ne vjerujem. Uživajte!

*press objava

Koji su vaši favoriti za kosu, tj. kojim se brandovima redovito vraćate? 
Hoćete li sudjelovati u ovim nagradnim igrama?

Broj komentara: 8:

  1. Ove cipele bi mi baš dobro legle... Mislim ne odmah (bez obzira na najave o oluji stoljeća), ali za jesen/zimu taman...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupit ću vjerojatno samo zbog marame, predobra je, a ja ih nosim uvijek :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi smo nekak uspjele preskočit ovu suradnju, zapravo slučajno haha :/ Ja isto koristim Aqua Light, uvijek se njemu vraćam. Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, Aqualight je super. :) Nadam se da bude i ova linija isto toliko dobra.

      Izbriši
  4. Pantene šamponi mi baš i ne pašu, regeneratori već da. Ali zato je ova maska super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj šampon nisam isprobala, ali Aqualight mi je bio super. :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)