nedjelja, 15. travnja 2012.

Random Beauties

Bok slatkice, nadam se da ste dobro, uživate u proljeću i osjećate se opušteno. Hi sweeties, hope you're doing nice, enjoying spring and feeling relaxed...



I'm kinda filled with different obligations these days so I'm a bit stressed out 
but who cares about that. Let's talk about nice things, 
like sun, shopping, flowers and something old. 

Yeees.. :)

Ovih dana sam popunjena s obavezama, pa sam malo rastresena, no koga briga. Pričajmo o lijepim stvarima kao sunce, šoping, cvijeće i nešto staro.
Daaa... :)




P.S. The first picture shows you my night out look. 
What do you think?
P.S. Prva slika prikazuje moj look za van.
Što mislite?







What's nicer than going to shopping after a stressed day at school/work, 
even if it is a first one after the spring break. 
Anyhow, I went to an XYZ store and caught some amazing pieces: 
a white shirt (Orsay), vintage skirt (Tom Taylor), dress (Orsay) and boots (Tally Weijl). 
I love it so much! :)


Što je ljepše od šopinga nakon stresnog dana u školi/poslu 
iako se radi o prvom radnom danu nakon praznika. 
Bilo kako bilo, išla sam u XYZ dućan i ulovila neke odlične stvari: 
bijelu košulju (Orsay), vintage suknju (Tom Taylor), 
haljinu (Orsay) i čizmice (Tally Weijl).
Obožavam ih! :)







I've been cleaning my room on saturday and I stumbled upon
an old toy of mine, with which I was completely obsessed as a child. 
It brought out so many memories. 


U subotu sam čistila sobu i naletjela na staru igračku 
s kojom sam bila potpuno zaluđena kao dijete.
Vratilo se toliko uspomena.









And to finish off, here are some photos of the blooming branches 
I took this week. The first one is my favorite flower, 
even though I don't know it's name. It blooms every year in april 
and lasts only for two weeks a year. Than the petals become so fragile 
that they fall down even by one simple touch.. 
The ground is then completely rosy. 
It' looks great, I'll take a picture of that, too. 



I za kraj, evo par slika rascvjetalih grana, koje sam slikala ovaj tjedan. 
Prvi je moj najdraži cvijet iako ne znam ni kako se zove. 
Cvijeta svake godine u travnju i traje samo 2 tjedna 
prije nego što latice počnu otpadati. 
Onda postanu toliko krhke da padnu s čaške 
neznatnim dodirom. Tlo je tada potpuno ružićasto i izgleda prekrasno. 
Slikati ću i to.




Have a nice week. 
Warm kisses. :*


Lijep tjedan želim.
Tople puse. :*


What are your this week's random beauties?
Koje su vaše ovotjedne nasumične ljepote? 

Broj komentara: 8:

  1. Look mi je jako lijep, samo ne volim više baš vidjeti hajlajter ispod obrva i u kutu oka nekako.. Outfitići mi se sviđaju, a čizme su posebno slatke, iako ne volim smeđe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je ono novo L'orealovo sjenilo, dosta je intenzivno pa tako ispada.. :)

      Izbriši
  2. Thank you so much, I really appreciated reading your comment :) ♥
    Touching is a better word than "AWWWW how sad!". Because, of course it's a loss, when somebody dies but death isn't the opposite of life to me. It's a part of it :)
    Something goes, something comes :)

    I started following you, your blog is super nice ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it really is. <3
      I really appreciated reading your post! And am your follower from the first post I've read. :D Plus, your blog is a great way to improve my German knowledge. xD

      Do you maybe have a FB fan page? :) I'd be glad to be your subscriber. :)

      Izbriši
  3. Majska ruza ili Bozur, prekrasan cvijet!I Tose ga spominje u svoj pjesmi Poljsko cvijece!
    A ti si prekrasna!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paeonia officinalis, stvarno? :D Uopće mi nije ni na pamet palo haha
      Hvala ti :*

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)