utorak, 13. ožujka 2012.

A Joy Of Spring...


Odmak od svakodnevne rutine.
Danas sam raspoložena za osobniji post, pa ono, work with me. A i ova kiša me (uz obaveze) polako, ali sigurno, baca u laganu depru.


Upravo zato, hoću si prizvati proljeće, sunce, toplinu i tamno plavo nebo bez oblaka, dane opuštenosti, laganih lepršavih haljinica, jagoda i praznika.

Mmm već sam bolje! :D


Kad smo već u tom tonu, nešto sam fotografirala, jeste za? ;)















10 VOLIM:

1) Duge šetnje u topla proljetna poslijepodneva
2) Ljeto i sve što dolazi s njim (i pasje vrućine, da)
3) Jagode - ultimate favorite
4) Indie glazbu
5) Pojesti dobar kolač/tortu
6) Putovati i fotografirati
7) Dekorativnu kozmetiku
8) Zdravu prehranu
9) Popiti najfiniju čašu vode u sredini noći :P
10) Svog psa




Nemojte mi zamjeriti, jednostavna sam, a i ne da mi se brljezgati i izmišljati toplu vodu.





 













Za kraj nešto zanimljivije, subotnji LOTD. 


U kakvom ste vi stanju?
Veselite li se proljeću?

Čitamo se :*

4 komentara:

  1. Super su ti slike :) Od tvojih 10 volim ja ne volim jedino indie glazbu tako da te shvaćam. Ja isto jedva čekam toplije vrijeme i nema mi ništa draže nego popit čašu hladne vode ili mlijeka u sred noći kad je +40 :)Pas je presladak :DD

    OdgovoriIzbriši
  2. predivne su ti slike =) i LOTD. a bome i pas :D

    mene neš pere u zadnje vrijeme, previše obaveza na faksu u kombinaciji s tim da se smrznem vani svaki put me bacaju u depru -.- ne smeta mi kiša, ali da je bar malo toplije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D

      Nije da ne volim kišu, dapače, no kad imam hrpu obaveza nekako me jedino vuče u krevet.. xD

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)