petak, 17. veljače 2012.

BALEA - urea balzam za usne

 


Danas vam donosim recenziju Baleinog balzama za usne s ureom.



Opis proizvoda:
Urea balzam za usne. Bogata njega za ispucane usne.






Ovaj proizvod kupila sam (opet) na blef. Nitko mi ga nije preporučio, nisam ništa čitala o njemu, niti ga ikad prije vidjela. No ipak, čula sam riječ, dvije o hidratantnim svojstvima uree, pa pomislih: "Što mogu izgubiti za 9 kn?" I tako se ovaj proizvod našao i kod mene.



Da, bitna je još činjenica da nisam imala ni pojima što je urea. Dečko se sprdao sa mnom da je to sastojak urina, no naravno, nije mi ni palo na pamet povjerovati mu. :P

Sve dok nisam krenula na gradivo iz biologije, mokraćni sustav točnije.
I da, tamo se spominje urea iliti karbamid - štetni organski spoj koji nastaje razgradnjom bjelančevina u jetri. Ujedno i prvi organski spoj sintetiziran iz anorganskih spojeva.


Točno, urin sisavaca sadrži ureu, no ona se ne koristi u kozmetici. Urea o koju sadrže kozmetički proizvodi sintetički je stvoren spoj, sasvim siguran za upotrebu i nema nikakve veze s ičijim mokrenjem.


Ali da sam to znala, vjerojatno proizvod ne bih kupila.


No, kako nisam znala, dočepala sam se odlične stvarčice! I nikako  ne žalim!










 



Na slici možete vidjeti konzistentnost proizvoda. Radi se o srednje masnom, brzo upijajućem balzamu bijele boje. Miris je blag, fin.



Reakcija s kožom:



Iz aviona je vidljivo kako su mi ispucale usne. Nanošenjem jednog tankog sloja na usne, lijepo su zaglađene, meke, a ružnih ljuskica nema.
Alergijskih reakcija naravno, nisam imala, kao ni s ijednim drugim proizvodom.


Moje usne su zadovoljne i glasaju za ocjenu 5/5. :)




Jeste li isprobale ovaj proizvod?

Znate li što je urea? Gadi li vam se?


Broj komentara: 6:

  1. probala, koristim ga vec jedno vrijeme i savrsen mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovakvu baleinu kremicu za područje ispod očiju i stvarno je super. Tako da vjerujem da je i balzam dobar, mada ga nisam do sad primjetila. Al definitivno ga uzimam sljedeći put jer i ja muku mučim s ispucalim usnama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, oprosti kaj tek sad odgovaram..oko 22 kn dođe :) nego, danas sam baš bila u dm-u i tražila ovaj balzam al neznam, ili sam ja tolko ćorava il toga fkt nema u mojem dm-u :D daj mi molim te reci di si ti to čudo našla tj.blizu kojih proizvoda?

      Izbriši
  3. Nisam još probala, a moram priznat da ovo još nisam vidjela na polici u dm-u . Sutra odma kupujem :))
    :**

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)