nedjelja, 8. siječnja 2012.

BB CREAM INNOVATION: Garnier - Miracle Skin Perfector

BB = Blemish Balm

Garnier BB kremu nabavila sam prije tjedan dana i mogu reći da sam zadovoljna.
Ono što sam očekivala od BB kreme, od ove sam i dobila. Svoju, svijetle nijanse, nabavila sam u Mulleru, a isti proizvod u srednje tamnoj nijansi možete nabaviti i u Dm-u.



helle Hauttypen - svijetli tipovi kože


Smatram ovo vrlo sretnim ulovom jer sam tražila nešto lagano za svoju mladu kožu, nešto što bi mogla koristiti svaki dan za školu, a da ne izgleda previše napadno ili je preteško za moju kožu. Tražila sam je i prije, ali nije bilo moje nijanse, a i jučer sam bila u istoj trgovini i pogađate, opet je nije bilo. Ono što vam želim reći je ako ikad naletite na svijetlu nijansu, zgrabite je jer je odlična i na malo tamnijoj koži, dok je ona srednja pre tamna.



  AMBALAŽA



Količina proizvoda je 50 ml. Proizvod dolazi u kutiji na kojoj su navedene informacije te nijansa, a na samoj tubici nijansa nije navedena. Naš prijevod s njemačkog je naravno vrlo kratak i glasi ovako:

„24h štiti kožu od isušivanja. UV zaštita . Podnošljivost kože dermatološki potvrđena. Ne začepljuje pore. Ublažava znakove umora i male nepravilnosti na koži. Može usporiti nastajanje bora. Poboljšava izgled kože.“


U njemačkoj verziji navedene su još neke stvari: 
„Korištenje se preporuča osobama od -20 do 35 godina. Proizvod sadrži C vitamin zbog kojeg ten prirodno sjaji. Zahvaljujući mineralnim pigmentima, koji se jednako raspoređuju po koži, koža će biti prirodno proljepšana - za finiš bez greške. Lagana i ugodna tekstura savršeno odgovara koži i pušta je da diše. Zaštita od sunca LSF 15  štiti kožu od pretjeranog starenja izazvanog sunčevim djelovanjem.“



Moj pogled na BB kremu:                   
„NE OČEKUJTE ČUDA!“


Općenito, BB kreme smatram običnim dnevnim kremama koje u sebi sadrže pigmente boje, njeguju kožu, nisu preteške, izgledaju kao da ne nosite podlogu, već daju boju licu. Istovremeno, ne prekrivaju prištiće, ožiljke ili madeže, pa nemojte biti razočarani – to jednostavno nije posao ove kreme.  Krema je masna pa možda nije izbor za mješovitu i masnu kožu.



Na fotki možete vidjeti da mi prištići ni podočnjaci 
nisu prekriveni nanošenjem ove kreme.


NANOŠENJE


1. slika: u grubo naneseno                                2.slika: izblendano



Cijena: 57,90 kn 

Da zaključimo, Garnierova BB krema poprilično je dobar proizvod za mladu kožu, a usto je i prekrasnog svježeg mirisa, ali zbog nedostatka nijansi i konzistencije moja ocjena je 3,3/5!


Koristite li vi BB kremu? Ako da, kako ste zadovoljne?

Broj komentara: 6:

  1. Ne koristim tu kremu :/ Imam crvenila po licu i podočnjake pa mi krema ne bi bila od velike pomoći. Prije pudera stavim običnu Nivea kremu i čekam da se upije i nakon toga puder :D nisam imala do sada problema. Čula sam od dosta ljudi da je ova krema super, ali ne vjerujem da ću je kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. JA IMAM ŽELJU DA JE PROBAM...DJELUJE BAŠ TAKO-LAGANO I NE NAPADNO ŠTO I MENI PAŠE!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vjerujem da je taj tvoj način dobar , al kažem, tek 4 godine koristim puder i već vidim šta mi radi s lica. Začepljene su mi pore, a već polako vidim sitne borice na čelu i ispod oka. A imam 17 godina. Ne treba mi još borba s tim, pa sam se odlučila za laganiju verziju pudera..

    Sigurno je tvoj način super za tebe, i bilo bi blesavo trošit novce za nešto što nećeš koristiti, ali ovo je za mene bila odlična kupnja..

    + od Niveine kreme mi lice oprištavi :S

    :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Alexis, upravo takva i je. Samo nemoj pogriješiti s nijansom. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. nekako mi djeljuje tamno a moja koža je ubersuperekstra žuto/bijela xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda se čini tako pod svjetlom, ali u stvarnosti nije takav. Mogu reći, čak, i da mi ovaj "puder" bojom najviše odgovara..

      Ne znam, morala bi probati. Onaj srednje boje je definitivno pretaman, no za ovaj nisam sigurna.

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)